poniedziałek, 3 stycznia 2011

Z cyklu: zakupy

Właśnie odkryłam świetny sklep w klimacie pinup :)

http://www.pinupgirlclothing.com/

Wielce pozytywnym faktem jest to, że niektóre ciuchy są nawet w rozmiarze XXL. Bo zwykle to L-ka jest największa, a na wieloryby nie produkujemy :P
Oczywiście nie wszystko mi się podoba - hehe - ale parę sukienek chętnie bym upolowała :)



Sklep niestety jest amerykański, ale wysyłają poza USA - gdyby któraś z Was była zainteresowana :)
Niestety za przesyłkę liczą sporo, do tego dochodzą koszty przeróżnych opłat celnych, więc taka impreza robi się dość droga. Z drugiej strony mają dział wyprzedaży, więc można upolować coś okazyjnie.

2 komentarze:

  1. Uwielbiam przeglądać ten sklep. Podobają mi się również modelki o różnych figurach. Tylko ceny trochę mnie przerażają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie nie tak bardzo, bo ulubiony przeze mnie Lip Service jest w podobnych cenach, więc się przyzwyczaiłam ;))
    Jak wykombinuję metodę zakupu z pominięciem mega horrendalnie drogiej wysyłki i opłat celnych (czyli popytam się wśród znajomych za oceanem), to pewnie coś zakupię (o ile będzie rozmiar, bo w sumie widzę, że w niektórych modelach rozmiarówka dość przebrana).

    OdpowiedzUsuń