niedziela, 13 marca 2011

Punk Rave - a jednak dla mnie

Swego czasu na Restyle wyczaiłam sporo fajnych ciuchów Punk Rave. Ale niestety, rozmiarówka wszystkich kończyła się na L-ce, więc mogłam sobie pooglądać i poślinić się z daleka. Jakoś tak przyjęłam do wiadomości, całkiem niesłusznie jak się potem okazało, że skoro jakiś sklep ma jakieś ciuchy, to sprowadza je w pełnej rozmiarówce, żeby zaspokoić gusta wszystkich klientów. Ach, ja naiwna. (Ciekawa jestem, czy kiedykolwiek zrobię jakiekolwiek zakupy na Restyle, bo nie da się ukryć, że sklep mnie po prostu parę razy zniechęcił. Tak jak i teraz z tą rozmiarówką. Fail.)

Dzisiaj przez przypadek w sumie odkryłam kolejny sklep rodem z UK - http://www.kinkyangel.co.uk - w którym Punk Rave sprzedają do damskiego rozmiaru XXL. No, i to proszę Państwa rozumiem, jednak nie jestem takim wielorybem :P Ciuchy są oczywiście boskie, oczywiście ciut drogawe, ale niewykluczone, że jednak na coś się skuszę.

Np. na taki płaszczyk:

A poniżej kolejne boskie ciuchy:








Wszystkie foty pochodzą ze wspomnianego wyżej http://www.kinkyangel.co.uk :)

8 komentarzy:

  1. Kurczę, masz nosa do sklepów naprawdę, w razie byś przypadkiem natknęła jakiś sklep z rewelacyjnie tanią, sprawną i najlepiej polską przesyłką, gdzie byłyby butki Iron Fist, to wspomnij mimochodem ^^ Wolę nie sprowadzać z zagranicy bo nie mam na to kasy, a w polskich sklepach typu rockmetalshop i paru jeszcze innych rozmiary zaczynają się od 38, czasem 39 (kiedy mi potrzebne jest 36-37).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak coś wyczaję, dam znać. Ale raczej mało prawdopodobne, bo ja głównie szperam po angielskim ebayu i angielskich sklepach - taniej wychodzi niż kupno w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  3. W Evildolls.pl są i ciuszki Punk Rave i buty Iron Fist :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten pierwszy płaszczyk :) W rzeczywistości jest jeszcze piękniejszy ;D przepięknie dopasowuje się do figury, i robi ogromne wrażenie ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wspominanie o moim skromnym sklepiku :) Dodam tylko jeszcze że u nas Punk Rave jest w pełnej rozmiarówce, czyli jeśli szyją do XXXXXL to u nas też się taki rozmiar znajdzie :) Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na www.evildolls.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. ciuchy z Punk Rave sa fajne do ogladania- ale za drogie jak na ich jakosc i zanizona rozmiarowke- mam dwie pary spodni w ktore jako tako sie wciskam- a to jest ich L-ka, normalnie nosze M. Warto jednak rzeczywiscie szukac taniej na innych portalach, ja tez tak robie :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Do oglądania? Jak dla mnie są dobre pod względem jakości i wygody :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW Really Amazing
    https://www.gothicattitude.com

    OdpowiedzUsuń